Доставляємо товар в різні країни світу!

Замовити дзвінок

Будні 10.00 - 18.00

Сб, Нд - вихідні

Приєднуйся до нас:

Новини

Поширені питання
16 жовтня 2020

Коротка відео-інструкція з реєстрації на сайті
https://www.instagram.com/tv/CGYQsy8HNLD/?igshid=1c58x6c07lw7x

 


 

 

Скільки коштує доставка?

Вартість доставки по Україні залежить від ваги і габаритів посилки. Також на вартість доставки впливає оціночна вартість самої посилки. Ми оцінюємо посилки в повну вартість замовлення.

Розрахувати вартість доставки:

В інші країни авіа-доставка здійснюється українським перевізником Укрпошта. У Вашій країні посилку доставляє партнер цієї компанії, переважно державне підприємство.
Перелік країн в які ми можемо доставити замовлення https://www.ukrposhta.ua/doc/shipping-outside-ukraine/Perelik_krayin_pryznachennya_mizhnarodnykh_vidpravlen.pdf

Вартість доставки залежить від ваги посилки і автоматично додається до замовлення. Для цього на сайті в кожному товарі в наявності вказана вага.

Тарифи https://millefleur.in.ua/ua/dostavka-ta-oplata

Посилки оцінюються в повну вартість, що гарантує повернення коштів при можливій втраті посилки. Варто зазначити, що ймовірність втрати посилки низька. За п'ять років роботи була загублена одна посилка в період пандемії Covid-19.

 

Як я можу оплатити замовлення?

Клієнти з України можуть оплатити замовлення як під час оформлення замовлення (якщо в ньому немає товарів у статусі «під замовлення»), так і після його обробки.

Якщо при оформленні замовлення не вдалося оплатити, нове замовлення не треба оформляти. Після обробки замовлення менеджер надасть реквізити для оплати.

Оплата замовлення післяплатою можлива тільки при доставці Новою поштою. При першому замовленні клієнт оплачує гарантований платіж в сумі 150 грн.

Клієнти з інших країн сплачують замовлення тільки після його комплектації, перевірки наявності всіх товарів і контрольного зважування.

Оплата здійснюється в системі LiqPay в Особистому кабінеті або по спеціальному посиланню наданої на email. Для цього не треба проходити реєстрацію в цій системі. Досить ввести номер карти, термін дії, ім'я та прізвище латиницею, секретний код CCV2 (три цифри на зворотному боці картки). Кошти знімаються з карти по курсу банку клієнта. Уточнити курс Ви можете в своєму банку.

Ціни в іноземній валюті, відображаються на сайті довідково і формуються на підставі курсу нашого банку. Курси в різних країнах відрізняються.

Інструкція по оплаті замовленняhttps://millefleur.in.ua/news/kak-oplatit-zakaz-poshagovaya-instrukciya

 

Як підібрати тканину?

Ви можете скористатися функцією «Підбір основи і калькулятор канви» на нашому сайті https://millefleur.in.ua/recruitment

Необхідно ввести параметри - каунт, тип (льон або бавовна) і колір - сайт підбере оптимальні варіанти. На тій же сторінці є калькулятор.

Фото тканин для каталогу ми робимо самі. У товарній сторінці вказуємо номер відповідного відтінку DMC.

 

Як замовити товар якщо його статус «немає в наявності»?

Якщо товар в статусі "немає в наявності" на нього можна підписатися натиснувши кнопку "Повідомити". Після отримання нами цього товару на склад магазину, Ви отримаєте автоматичне письмо на електронну пошту вказану у Вашому акаунті.

ласка зверніть увагу, що підписка не є замовленням або бронюванням товару, це сервіс автоматичних повідомлень.

Після отримання такого листа слід оформити замовлення на сайті.

Терміни поставки для кожного окремо взятого товару відрізняються. Деякі товари надходять до нас щотижня, деякі раз на місяць і рідше.

 

Як купити тканину нестандартного розміру?

Ми пропонуємо тільки стандартні відрізи. Якщо необхідний відріз більшого розміру варто врахувати, що ширина рулону в основному 140 см._T8_

Ми часто маємо на складі відрізи 100 * 70 см (це два відрізу 50 * 70 см), 100 * 140 см (4 відрізу 50 * 70), рідше 50 * 140 см (2 відрізу 50 * 70 см). Якщо Вам потрібен нестандартний відріз він повинен вписатися в ці параметри. Для замовлення слід вибрати відповідну кількість відрізів. Рекомендуємо перед замовленням уточнити наявність цілісного відрізу на нашій поштіmillefleur.mouline@gmail.comУ примітці до замовлення слід уточнити, що відріз потрібен цілісний.

 

Після замовлення товар став «немає в наявності». Це означає, що його немає вже і я не можу його купити?

На сайті встановлена ​​автоматична система врахована товару. Залишки товару змінюються в режимі онлайн. Після оформлення замовлення товар закріплюється за ним і більше недоступний на сайті якщо в замовленні було кількість рівне залишку.

 

Якщо товар числиться «в наявності» він є на складі?

Якщо товар в статусі «в наявності» 99% ймовірності, що він і справді є на складі.

 

Якщо немає потрібного відтінку ниток, відрізу тканини або іншого варіанта (різновиди) товару?

Якщо у товару багато варіантів вони відображаються в списку над кнопкою Купити тільки якщо є в наявності. Якщо потрібного варіанту в списку немає - його немає в наявності.

Цей список перегортуються як на комп'ютері, так і в мобільній версії сайту.

На жаль, реалізувати підписку на окремо взяту різновид товару дуже складно, тому ми не можемо запропонувати інструмент оповіщення про надходження таких

 

Я нічого не можу знайти на сайті

Наш каталог структурований. У ньому є основні категорії і підкатегорії різних рівнів. Категорії і підкатегорії розгортаються стрілочкою «>».

Всередині категорії є фільтр по виробнику та тематиці. Він відмінно працює.

Якщо товарів в підкатегорії багато і після фільтра по тематиці / виробнику Ви так і не знайшли потрібний товар після блоку фільтр є сортування, а також вибір числа відображуваних товарів. Радимо вибирати «все» і скористатися пошуком браузера (НЕ сайту).

Вбудований в сайт пошук не ідеальний, на жаль. Він зазвичай знаходить абсолютно усі товари із заданими пошуковими словами, якщо вони вказані в назві, описі, супутніх або схожих товарах. Найкраще він працює по артикулу. Такі товари як тканини і нитки краще шукати по каталогу у відповідній підкатегоріями, розгортаючи їх.

Тканина можна шукати також в нашому унікальному розширеному пошукуhttps://millefleur.in.ua/recruitment

 

Запити на товари не представлені в асортименті

Заповніть Google-форму, в якій Ви можете відзначити галочкою цікавлять або додати свій варіант через кнопочку "інше"

Посилання на опитуванняhttps://forms.gle/VqJceSFmu1rYxMWh8

 

Можна зробити замовлення по телефону або в соцмережах?

Ми приймаємо замовлення тільки на сайті.

Реєстрація займає кілька хвилин, але дає доступ до системи знижок, передплати на товар, списку замовлень і обраному.

Якщо у Вас немає email, його реєстрації також займає кілька хвилин. Ми рекомендуємоhttps://www.gmail.com/mail/help/intl/ru/about.html?de.

Не турбуйтеся про передачу даних. Ми дбаємо про безпеку Ваших даних і не передаємо її стороннім організаціям.

Якщо Ви турбуєтеся про розсилках, ми запевняємо, що робимо це не чаші одного разу на місяць і лише на email.

 

Які є знижки?

Ознайомитися з системами знижок можна тутhttps://millefleur.in.ua/news/sistemy-skidok

 

Як сповіщати про оплату замовлення? Хтозна, що мої гроші надійшли Вам?

Якщо Ви оплачували на нашому сайті, ми отримуємо кошти миттєво. Статус оплати відображається всередині замовлення у Вашому особистому кабінеті

Якщо Ви оплачували за реквізитами і вказали номер замовлення як ми Вас просимо, наш бухгалтер без проблем співвідносить оплату із замовленням. Список оплат відображається всередині замовлення в особистому кабінеті. Після того, як бухгалтер внесе Вашу оплату в замовлення, його статус зміниться на «Оплачено» і Ви отримаєте відповідний лист на email.

Оплати по замовленнях вносимо вранці, в обід і ввечері :) Якщо Ви хвилюєтеся, що довго статус не змінюється, перевірте провелась чи оплата в Вашому онлайн-банкінгу. Ви можете надати скрін чи платіжку на наш імейлmillefleur.mouline@gmail.com

Замовлення буде відправлений тільки після фактичного надходження коштів на наш рахунок.

Кошти на рахунок юрособи надходять не миттєво. З ПриватБанку в перебігу декількох годин в робочі дні, до доби в вихідні. З інших банків кошти можуть надходити до 3х робочих днів.

 

Якщо при отриманні замовлення виявлена ​​помилка?

Ми шкодуємо, що допустили помилку і постараємося вирішити проблему оперативно. Напишіть нам, що ми не вислали або вислали не вірно на поштуmillefleur.mouline@gmail.com