Доставляємо в усі куточки світу, окрім росії,  білорусії та тимчасово окупованих росіянами територій України.

Замовити дзвінок

Будні 09.00 - 17.00

Сб, Нд - вихідні

Приєднуйся до нас:

Доставка та оплата

ВАЖЛИВО!

З 24 лютого 2022 року у зв'язку з Російською агресією:

 - терміни доставки посилок можуть бути збільшені
- зросла вартість доставки посилок порівняно з 2021 роком
- термін відправлення посилок після оплати 1-3 робочі дні
- самовивіз замовлень з нашого офісу у м. Вінниця тимчасово недоступний

АКТУАЛЬНО!

Як оплатити? Покрокова детальна ілюстрована ІНСТРУКЦІЯ https://millefleur.in.ua/ua/news/yak-oplatyty-zamovlennya-pokrokova-instrukciya

ОПЛАТИТИ НА РАХУНОК ТАК САМО ЛЕГКО ЯК І НА КАРТУ:

 

 Наш девіз: "Не відкладай на завтра те, що можеш відправити сьогодні!"

 

Ми докладаємо максимум зусиль для найшвидшого доставлення замовлень наших клієнтів.

Зазвичай, замовлення відправляються наступного дня після надходження коштів. Укрпошта відправляється двічі на тиждень — у Вівторок та Четвер.

Умова не працює в дні розпродажів та акцій, коли термін може бути збільшено на 1-2 робочі дні.

 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Уточнення даних, внесення змін до замовлення, перенесення терміну виправляння або зміна одержувача / адреси, повідомлення про оплату або зміна способу її здійснення, а також інші питання, пов'язані з обробленням і виправляння замовлень приймаються виключно в письмовій формі на електронну адресу магазину sales@millefleur.in.ua

 


 

ДОСТАВЛЕННЯ по Україні

   

 

  • Доставлення сплачується при отриманні за тарифами перевізника.

  • Замовлення на суму понад 3000 грн доставляється безплатно. ВАЖЛИВО! Сума замовлення - це підсумкова сума, після вирахування всіх знижок, що підлягає оплаті!

  • Після прибуття посилки у відділення пошти вона зберігається тільки 5 днів! По закінченню цього терміну перевізник автоматично повертає посилку відправнику та утримує подвійну вартість пересилки. Просимо, в разі найменших сумнівів у можливості отримати посилку в терміни, уточнювати дату виправляння з менеджером або в примітках до замовлення.

  • Укрпошта. За замовчуванням ми відправляємо послугою СТАНДАРТ. Якщо Ви бажаєте скористатися послугою ЕКСПРЕС - будь ласка, уточніть це в примітках до замовлення. Графік відправлення посилок Укрпоштою - кожен робочий Вівторок і Четвер.

  • З орієнтовними термінами доставлення Ви можете ознайомитися на сайтах транспортних компаній.

 

Міжнародне ДОСТАВЛЕННЯ

  • Посилки в інші країни світу відправляються лише перевізником “Укрпошта”.

  • Для наших клієнтів ми обираємо найшвидший і найнадійніший спосіб пересилання - авіа.

  • Здійснюємо доставлення замовлень у безліч країн світу!

  • Вартість доставлення розраховується в момент оформлення замовлення та додається до загальної вартості замовлення.

  • Після відправлення посилки у Особистому кабінеті відображається номер посилки (трек), який відстежується від відділення відправлення до установи отримання.

  • Графік відправлення посилок Укрпоштою - кожен робочий Вівторок і Четвер.

  • Терміни доставлення посилок залежать від безлічі факторів. Зазвичай доставлення займає від 7 до 28 днів. Відправка замовлень в інші країни в умовах пандемії. Зміни в митному оформленні ЄС.

  • Орієнтовна вартість доставлення (грам):

  • ВАЖЛИВО! З 24 лютого 2022 року у зв'язку з Російською агресією терміни доставки посилок можуть бути збільшені. Також зросла вартість доставки посилок порівняно з 2021 роком. 


 

 

ВАЖЛИВО !!!
Ми оцінюємо посилку в повну вартість замовлення з урахуванням вартості доставлення.
Отже, Митні органи Вашої країни згідно з чинним законодавством можуть нарахувати мито.
Якщо Ви хочете оцінити в меншу вартість, то в разі, якщо посилка буде загублена за межами України, ми повернемо тільки кошти у розмірі вартості вказаної в митній декларації.

 

Самовивіз (м Вінниця, Україна)

Забір раніше оформлених на сайті замовлень з нашого офісу у м Вінниця можливий тільки за попереднім записом за телефоном 380677969241.

 

 

 

У Особистому кабінеті відображається номер посилки 


 

ОПЛАТА

Україна

Оплатити зручним для Вас способом можливо як в момент оформлення замовлення, так і після.

Якщо з будь-яких причин Вам не вдалося здійснити оплату онлайн під час оформлення замовлення, наш менеджер надасть Вам реквізити для оплати замовлення у відділенні банку.

 

Способи оплати:

  1. Карткою Master/VISA будь-якого банку та Приват24 як в момент оформлення замовлення, так і після оформлення в Особистому кабінеті
  2. За реквізитами, що надаються після оформлення замовлення (Розрахунковий рахунок ПриватБанку або Monobank)
  3. Післяоплата (Накладений/Наложений платіж)  можливий лише для Нової пошти -  Тарифи https://novaposhta.ua

 

Зауважте!

  • Товари “бронюються” за клієнтом тільки після оформлення замовлення. Товари, які знаходяться в КОШИКУ ніяк не закріплені за клієнтом.

  • Платежі за реквізитами, що здійснювалася в банку або з карт відмінних від ПриватБанку, можуть надходити на наш розрахунковий рахунок протягом 1-3 робочих днів. Виправляння замовлень здійснюється тільки після надходження коштів на наш рахунок!

  • Після оформлення замовлення його необхідно сплатити протягом 5 робочих днів. На 6 день замовлення буде скасовано.

  • Для покупців, що вперше оформили замовлення на сайті виправляння наложеним платежем здійснюється лише за умови внесення гарантованого платежу (авансу) у сумі 150 грн. У разі відмови від посилки сума авансу не повертається, а буде спрямована на сплату послуг Нової пошти з доставлення та зберігання посилки.

Ілюстрована покрокова ІНСТРУКЦІЯ з оплати https://millefleur.in.ua/ua/node/49106/

 

Інші країни

Оплата здійснюється карткою Visa або Mastercard в системі LiqPay безпосередньо у Вашому Особистому кабінеті на нашому сайті. 

Кнопка "Оплатити" у Особистому кабінеті з'являється виключно після попередньої обробки замовлення (наявність товару, товари зі статусом "під замовлення", вага посилки та інше).

 

 

Додатково менеджер може відправити посилання на оплату на email. Кнопка, як і посилання, одноразова. Якщо платіж в статусі "неуспішний" Ви можете звернутися до менеджера на наш email,  він згенерує нову кнопку/лінк. Наші співробітники не є працівниками банку, тому, не у всіх випадках можуть допомогти, хоча завжди намагаються.
Ми не можемо надати інший спосіб оплати. З нашого досвіду, серед доступних цей є найзручнішим та найшвидшим, як для покупця, так і для магазину. Покупець не оплачує ніяких комісій. Всі витрати магазин вже взяв на себе.
PayPal на території України не працює на приймання платежів. Ми можемо лише оплачувати платежі, але, на наш превеликий жаль, не можемо їх отримувати. Ми ніяк не можемо вплинути на рішення компанії PayPal. Система LiqPay, у якій ми приймаємо платежі, дуже схожа на PayPal.
SWIFT-платежі досить складні як у виправляння, так і в отриманні. Комісія 0,5 - 1% з відправника і стільки ж з одержувача.
Термінові грошові перекази, такі як Western Union, PrivatMoney, MoneyGram та ін., юрособи та підприємці не можуть приймати. 


ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ

 Залишити заявку на повернення/обмін/компенсацію можна  за посиланням https://forms.gle/HVz3NkPA1c6QAbJAA

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

 ПЕРЕЛІК  товарів належної якості, що не підлягають обміну  (поверненню) "Про захист прав споживачів" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п#Text

 

Знижки на сайті https://millefleur.in.ua/ua/node/znyzhky

Статуси замовлень https://millefleur.in.ua/news/rasshifrovka-statusov-zakaza 

Як оплатити https://millefleur.in.ua/ua/node/oplata/