Доставляємо в усі куточки світу, окрім росії,  білорусії та тимчасово окупованих росіянами територій України.

Замовити дзвінок

Будні 09.00 - 17.00

Сб, Нд - вихідні

Приєднуйся до нас:

Новини

Розшифровка Статусів замовлення
17 Січня 2020

ВАЖЛИВО! 

Переглянути список оплат і номер посилки можна в Особистому кабінеті в розділі «Мої замовлення»

Термін обробки замовлень від півгодини до 3 годин з моменту надходження. Якщо замовлення було оформлено у вихідний день або неробочий час ми опрацюємо його в найближчий робочий день.

Нове

Ваше замовлення надійшло нам, але ще не було опрацьоване.

Нове (сплачене) Ваше замовлення надійшло нам і було успішно оплачене Вами он-лайн
В обробці Ваше замовлення було оброблене, але оплата не надійшла або бухгалтер ще не вніс по ній дані в замовлення. Статус також присвоюється частково сплаченим замовленням.
Накладений платіж Ваше замовлення було оброблене і відправлене. Статус Вашого замовлення стане «Виконано» коли ми отримаємо кошти від транспортної компанії
Недозвон

Ми обробили Ваше замовлення але не змогли з Вами зв'язатися
Контакт з клієнтами з України здійснюється в телефонному режимі, з інших країн - по електронній пошті
Ви можете зв'язатися з нами за телефонами
(067) 796-92-41
(093) 762-43-39
(095) 949-27-47
Пошта sales@millefleur.in.ua

Виконане Ваше замовлення було відправлено
Очікує (дозамовлення) Ваше замовлення було нами оброблене, але ми очікуємо на Ваші наступні замовлення. Встановлюється, як правило, на прохання клієнта
Очікує (до 10 дн) Ваше замовлення було нами оброблене, але в ньому є товари, які в статусі «Під замовлення»
Зібране Замовлення укомплектоване та передано для подальшого опрацювання
Сплачене. Готується до відправки Ми отримали оплату за замовленням. та готуэмо його до выдправлення.
Скасоване Ваше замовлення було скасовано. Причина скасування замовлення індивідуальна. Наприклад, на Ваше прохання, об'єднання замовлень, перенесення товарів з замовлення в замовлення, відсутність товарів на складі або у постачальника і т. д
Об'єднане

Статус присвоюється автоматично при об'єднанні двох замовлень. В примітках до цього замовлення вказаний номер новоствореного замовлення та замовлення з яким воно об'єднане.

Пошиття Ми обробили Ваше замовлення і наш майстер здійснює пошиття текстильного виробу зі статусом «під замовлення»
Сертифікат Даний статус присвоюється замовленнями, що містить Сертифікат на покупку в нашому магазині і зміниться  на «Виконане» як тільки сертифікат буде використаний одержувачем